Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

  • Asigură-te că ești în termenul legal de retur (14 zile);
  • Asigură-te că citești secțiunea Transport și retururi din josul paginii;
  • Impachetează produsul sau produsele pe care le returnezi, înapoi în cutia/ambalajul original după care faceți un colet impachetat într-o folie/pungă și îl sigilați cu scotch;
  • Completați formularul de retur corect și complet;
  • Trimiteți coletul înapoi la Oldcom prin firma de curierat (Urgent Cargus) atunci când noi vă facem solicitarea de ridicare a coletului de la adresa din comanda dvs. inițială; costul de transport la ridicare este suportat de către Oldcom, prin urmare nu aveti nimic de achitat când timiteți coletul (dacă aveți produse defecte sau primite greșit, colegii noștri vă vor contacta pentru detalii);
  • Banii sunt returnati către dumneavoastră în termen de 7 zile de la primirea coletului în depozitul OLDCOM și dorim să vă asigurăm că facem tot posibilul să primiți banii înapoi cât mai repede cu putința;
  • Pentru oricare alte detalii, vă rugăm, să ne sunați la numărul: +40 (372) 980 379;

Formular de retur

Pentru a începe procesul de returnare te rugăm să întroduci adresa de email și ID-ul de comandă în formularul alăturat.