Procedura de retur
PROCEDURA DE RETUR
Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.
În plus față de dreptul de retragere menționat mai sus Oldcom vă oferă posibilitatea să returnați produsele achiziționate de pe www.oldcom.ro pentru o perioadă de 30 de zile de la momentul achiziționării, conform Politicii de Retur Oldcom.
Efectuarea returului online
• În cazul în care doriți să returnați produsul și să primiți contravaloarea acestuia vă rugăm sa înregistrați cererea de retur. Banii se virează în contul clientului în termen de 7 zile lucrătoare, în funcție de bancă. Cele 7 zile se calculează din momentul procesării returului.
• În cazul în care doriți să schimbați produsul cu altul sau pentru probleme legate de garanție, vă rugăm să înregistrați cererea de retur.
Pentru informații suplimentare referitor la retur, va rugam sa scrieți un e-mail la adresa info@oldcom.ro.
Cererea de retur
Persoanele care au înregistrat comanda sau comenzile pe site-ul www.oldcom.ro pot înregistra cererea de retur online, indiferent dacă dețin sau nu un cont pe site.
Cererea de retur poate fi înregistrată accesând contul dvs. de client (fără a mai fi necesar sa reluați completarea datelor dvs.) . Pentru comenzile inregistrate fără cont puteți înregistra cererea de retur completând solicitarea de retur aflata in josul paginii.
Pentru informații suplimentare referitor la retur, va rugăm sa scrieți un e-mail la adresa info@oldcom.ro.
Pașii ce urmează după înregistrarea returului :
1. OLDCOM preia cererea și va contactează telefonic pentru a stabili detalii privind cererea de retur (adresa de ridicare / livrare, ziua de ridicare/ livrare s.a.).
2. Oldcom trimite curierul la adresa comunicata pentru a prelua coletul de retur.
3. Oldcom primește coletul trimis de dvs, pentru verificare, și vă contactează telefonic pentru a confirma recepționarea coletului.
4. Oldcom trimite, in termen de 24-48 ore, produsele solicitate, din momentul recepționării coletului la depozitul Oldcom.
In cazul in care doriți sa aflați mai multe detalii despre stadiul viramentului bancar aferent returului dvs, va rugam sa ne scrieți une-mail pe info@oldcom.ro sau sa ne contactați la numărul de telefon +40 372 980 379.
Termenul și taxele pentru retur
Menționăm faptul ca, termenul de soluționare a unui retur este de 14 zile lucrătoare, iar taxa de transport se calculează in funcție de tipul returului (Retur schimb, Retur definitiv, Retur defect de fabricație). Pentru retur schimb clientul suporta serviciul de transport pana in 14,99 lei, pentru retur definitiv serviciul de transport este de 19,00 lei, iar returul defect de fabricație este gratuit. Contravaloarea transportului in cazul returului va fi plătită, prin sistem ramburs, la livrarea coletului primit la schimb sau reținută din valoarea produsului/- lor returnat/-e definitiv, înainte de a fi rambursata suma in contul clientului, in funcție de situație.
ATENTIE !!!
Asigurați-va că produsul pe care doriți sa-l returnați nu este purtat (are talpa curata, la fel cum a fost primit) și este ambalat in forma care l-ați primit etc.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire etc.
In cazul in care se dorește schimb de mărimi sau schimb cu un alt model, soluționarea returului se face in termen de 14 zile lucrătoare.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la telefon 0372 980 379 in timpul orelor de program 08.30-17.00 sau ne puteți scrie la adresa de e-mail info@oldcom.ro.
Va mulțumim !
[csform id=5]